טבע ובעלי חיים

רוצה לעלות סקרים - שאלונים ולצפות בכל תכני האתר? יש להירשם \ להתחבר לאתר

מה נפח האקווריום שברשותך?

הסקר יסגר ביום שני בתאריך 2.10.12

פחות מ-100 ליטר
0% (0 הצבעות )
100-300 ליטר
0% (0 הצבעות )
300 ליטר ומעלה
0% (0 הצבעות )
כמות הצבעות : 0

אילוף כלבים - מה הכלב שלך יודע לעשות

אילוף כלבים - מה הכלב שלך יודע לעשות? האם הוא יודע לשבת כשמבקשים ממנו, לתת יד, לשכב או אולי הכלב שלכם איננו מאולף כלל וכעיקרון רק נושך אנשים כשמבקשים ממנו ולפעמים נושך גם מבלי פקודת הסיבו, האם כלבך יודע ומכיר את כל תרגילי האילוף המוצגים לעיל או אולי כדאי לשלוח אותך לאילוף כלבים בידי מאלפי כלבים מקצועיים.
האמת אני אילפתי את הכלב שלי ואני מרוצה מאוד. אילפתי אותו בטבע הכלב - אילוף כלבים אצל שירן אחלה מאלפת :)

 


חג,איזה אתם אוהבים ?

פסח,סוכות,ל"ג בעומר,ראש השנה,חנוכה,שבועות הם חגים אהובים בישראל אבל איזה חג הוא הכי אהוב ? מה אתם חושבים ? אולי פסח ? סוכות ? שבועות ? ל"ג בעומר ? ראש השנה ? או חנוכה ? לכול חג יש יתרונות וחסרונות משלו אבל איזה חג אתם באמת הייתם רוצים שיהיה כול השנה ? הצביעו!

איזה חיה אתה?

לפעמים אנו שואלים את עצמנו איזה חיה אני אהיה או איזה אני רוצה להיות בגלגול הבא, בסקר "איזה חיה אתה" קיבצתי מספר בעלי חיים: נמר, דולפין, פיל, חתול, כלב, חמור, עיט, כריש, צב, ינשוף, נחש, דג זהב או כל חיה אחרת לבחירתכם, אז לאיזה חיה אתם דומים, איזה חיה אתה?

איזה כלב כדאי לקנות?

איזה כלב מתאים לך?, מה הכלב הכי חזק, איזה כלב מתאים לי ומי מסוגי הכלבים הכי חכם, ואיזה סוג בא לי לקנות? לברדור, פקינז, רועה בלגי, דני ענק, רוטווילר, פינצ'ר, קוקר ספניאל, פג, פודל ...

מה רוצה התולעת

שלב תוכן