כלי רכב ותחבורה

רוצה לעלות סקרים - שאלונים ולצפות בכל תכני האתר? יש להירשם \ להתחבר לאתר

לוח הזמנים המדויק ביותר?

בישראל כמו בכל העולם יש חברות של תחבורה ציבורית שבהן לוח זמנים הינו גורם מכריע לכך אם תגיע בזמן ליעדך...
מי מבין הבאים לדעתך מקפידה על לוחות זמנים מדויקים ביותר? אגד, דן, רכבת ישראל או שמא יש חברת תחבורה ציבורית אחרת מנצחת.

השכרת רכב, איזו חברה?

כיום הרבה אנשים משכירים רכב מכל מני חברות שונות, עקב כך נוצרת תחרות בחברות השכרת רכב. חברות השכרת רכב הן לדוגמא: שלמה סיקסט,קל אוטו, הרץ, באדג'ט ובסט קר. חברות השכרת הרכב נותנון מגוון אפשרויות לאופן בו משכירים את הרכב כגון: השכרה ליום, השכרה לחודש,השכרה לשנה, יש גם תשלומים שונים לדוגמא: נהג צעיר משלם יותר מנהג בוגר משום שהאחריות יותר גבוהה אין להסתמך בעניין השכרת הרכב על נהג צעיר כמו על נהג בוגר.

ביטוח רכב, שווה לבטח?

ביטוחי רכב תמיד היו ענף מסובך למבטחים מכוון שיש הרבה סוגי ביטוח לרכב לדוגמא: ביטוח מקיף,ביטוח ישיר,ביטוח חובה וכ'ו יש כאלה שאינם מבטחים את רכבם מיכוון ביטוחם מאוד יקר יש כאלה שאומרים שדווקא הביטוח מעניק להם תחושת ביטחן שהם נוסעים בריכבם אז מה דעתכם ? 

מכוניות מירוץ,איזה מכונית מירוץ מנצחת?

מכוניות מירוץ,הם מכוניות המשתתפות במירוץ ספורטיבי שהרבה אנשים אוהבים לצפות משום שהמכוניות שם הם מכוניות יפות,מהירות וחזקות והרבה אנשים בעולם מתעניינים במכוניות מירוץ ואין בן אדם אחד שלא אוהב מכוניות מירוץ הביצועים של המכוניות מירוץ הם ביצועים קטלניים שרק המומחים יודעים לעשות זאת לכן הרבה אנשים אוהבים לצפות ולהנות מספורט כזה

חברות ליסינג איזה חברת ליסינג עדיפה?

כל כך הרבה חברות ליסינג המון סוגים של ליסנגים: ליסינג פרטי, תפעולי, פרטי, מימוני המחולקים בין החברות הקטנות והגדולות שנותנות מבצעים ותשלומים ושירותים עד בית הלקוח. מי לדעתכם בין החברות ליסינג הגדולות: שלמה סיקסט ניו קופל, אלדן, אוויס, אלבר, דורנט הינה הטובה ביותר מבחינת השירות, המוצר והכי חשוב המחיר...


טיסה,אתם אוהבים לטוס?

טיסה,אתם אוהבים לטוס?

האם אתם נהנים מהטיסה במטוס או שזה החלק בטיול שהייתם מעדיפים לשכוח? האם אתם נהנים להיות גבוהה מעל האדמה או שאתם דווקא מאלו שחושבים שהכי טוב זה להיות על הקרקע אז בקיצור האם אתם אוהבים לטוס או לא אוהבים לטוס?

ביטוח רכב יקר?

ביטוח רכב יקר?

האם אתם חושבים שביטוח רכב הוא יקר? או שאתם דווקא חושבים הוא זול יחסית לעבר או שאתם בכלל מאלה שגם אם יקר הם אינם מתלוננים הצביעו!


חופשה,לאן כדי ?

הודו,ברזיל,ארגנטינה,תאילנד,אמריקה (U.S.A) הם ארצות המבוקשות בכדי לערוך בהם חופשות - השאלה היא באיזה ארץ הכי כדי לנפוש ?

שלב תוכן