איך עורכים סקר שיגרום לאנשים להשיב מההתחלה ועד הסוף?
לנהל חברה שמייצרת מוצרים שונים ומציעה מגוון שירותים זה לא עניין פשוט ואחת מהשאלות החשובות ביותר היא מה בעצם הלקוחות שלכם מחפשים. איך תדעו באיזה פרויקטים שווה להשקיע יותר ואיך תוכלו לתת לקהל היעד שלכם את מה שהוא זקוק לו? אחת מהדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לשאול את הקהל שלכם בצורה ישירה על ידי סקרים שתוכלו לעשות אונליין. לא מעט חברות ועסקים שונים בוחרים בכך בשנים האחרונות אך בבואנו לגלות האם זו שיטה מספיק יעיל אנחנו מגלים שלא תמיד זה כך. העניין הוא שפעמים רבות הקהל מתחיל לענות על הסקרים באינטרנט אך מהר מאוד הגולשים מאבדים ריכוז ועניין, מה שאומר שהם לא עונים על כל השאלות בסקר. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם זקוקים לעזרה בנושא? אם כך, המאמר שלפניכם שווה קריאה כי הוא יוכל לסייע לנו בנושא.
שימו לב לסדר השאלות
בבואנו לנסות להבין כיצד נוכל לגרום לגולשים לענות על כל השאלות מההתחלה ועד הסוף, אנחנו רואים שיש כמה טיפים שיוכלו לעזור לנו:
1. עדיף לשים שאלות קצרות בהתחלה
2. כדאי לסדר את השאלות בהתאם לסדר החשיבות שלהן
3. מאוד מומלץ לשלוח את הסקרים רק לקהל יעד שבאמת עונה על פרופיל שמתאים למוצרים או לשירותים שלכם
4. הניסוח חייב להיות כמה שיותר קצר, קולע ומובן
אם תקפידו על כל הפרטים האלה אתם תראו שהגולשים יעשו הכול כדי לעזור לכם ולענות על כל השאלות. עוד דבר שיוכל לעזור לכם בכל מה שקשור ליצירת סקרים באינטרנט זו השאלה איך אתם כותבים את השאלות. כלומר, האם יש בניסוח משהו מצחיק? משהו מרגש? משהו שכל אחד מהגולשים יוכל להתחבר אליו? ככל שהשאלות בסקר שלכם תהיינה שונות ומגוונות יותר לעומת שאלונים אחרים כך הסיכוי שהמשיבים יענו על הכול ילך ויגדל.
פנו אל חברה מקצועית שתוכל לעזור לכם
עוד דבר שצריך לדעת על הכנה של סקרים באינטרנט ועל היעילות שלהם, זה שאתם לא באמת חייבים לעשות את זה לבד. כלומר, יש היום חברות מקצועיות שיכולות להציע לכם שירות בתחום הזה בין אם זה בנושא של ניסוח השאלונים, ההפצה שלהם בקהל היעד או הניתוח של התוצאות. עדיף לפנות אל חברה מקצועית שתוכל לתת לכם שירות בענף הזה כי מה אתם באמת יודעים על התחום הזה לבד? כאשר המומחים עושים עבורכם את העבודה אתם אומנם משלמים להם כסף אך אתם יכולים להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה כזו שבאת תוכלו להפיק ממנה לקחים, מסקנות והחלטות לגבי העתיד. סקרים אונליין זו דרך נפלאה להבין מה קהל היעד שלכם רוצה ואתם תראו שזו השקעה מאוד משתלמת, אז למה אתם עדיין מחכים?
כניסה
אתר הסקרים-ניווט
מי חדש
- פנינה אורשלימי
- אביעד
- משה
- גלית יוספאן
- ישע
- מולי
- Mup